Läkartiden INSTÄLLD!


Vaknade med ett leende, hade himla skoj igår och det blev en massa skratt. Ibland är det tur att man har barnasinnet kvar och dålig humor, uppskattas alltid

Imorn är det ju midsommar, hoppas bara att det blir lite sol och inte regn som idag. Ska nämligen spendera min Midsommar med min underbara Mormor Lena eftersom att hon flyttar till Spanien på Söndag. Vi ska ut till djurgårn vid 11 tiden för en förmiddags fika, senare god mat på något halv flottigt ställe med vin och goda miner! Vet dock inte vad jag ska köpa till henne, ett par blommot känns så boring. Ska ut till Stan senare i eftermiddag och kika lite, kanske något halsband från Guldfynd? Äsch, får se.

Eftersom att läkartiden blev enställd tänkte jag göra en god Pasta sallad. Simpel och enkelt. Blir med Fetaost, purjolök, avokado, körsbärstomater med mera.

SHING!


Kommentarer
Postat av: Linda Ahlsten

Hej hej vad intressant dina poster verkar! lär verkligen att läsa lite mer! (: Ha en bra dag ;)

2011-06-30 @ 01:47:05
URL: http://jade.se/paketresor

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0