Latmask.



Jag är fruktansvärt trött på människor som ständigt klagar på att de inte har något jobb. 
    Men sök jobb? ...Då brukar svaret oftast lyda: Det finns inget.

Lathet skulle jag vilja påstå att det är. Riktig jävla lathet.
Vill man ha ett jobb då går man ut och fixar ett, sedan kanske man inte får börja på toppen utan bygga sig upp. Och folk som förlitar sig på socialbidrag hela livet, pff. Visserligen, det är bra att den hjälpen finns. Men för de flesta människor handlar det mer om lathet.


"Amen jag vill inte ha ett jobb som kräver att jag kliver upp kl.06:00"

Och du undrar varför du inte får något jobb?
Vilken inställning och keep up the work med att fortsätta vara arbetslös....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0