DJURPLÅGERI

Är så förbannad!
Igår såg jag och min vännina 2 barn som gick ut med sin hundvalp, de sparkar på hunden, stryper hunden, hänger upp hunden i luften. kastar runt hunden i luften och sedan kastar hunden 100 meter bort på marken.
Vi tog våra skor, sprang ner och skällde ut dem efter noter, vi följde dem hem så vi kunde prata med deras mamma men brydde hon sig? Nej hon svor åt oss på ryska, kastade ut valpen på balkongen och smällde igen dörren framför oss! Det var droppen! denna hund har alltså varje dag stått ute på balkongen och ylad av smärta! Detta är djurplågeri. tack och lov gjorde vi en polisanmälan så just i denna stund är polisen på väg och plockar denna stackars valp ifrån denna sjuka familj!
HUR KAN MAN VARA SÅ BRUTALT ELAK?
Dessa människor ska inte ha djur överhuvudtaget!

Kommentarer
Postat av: Isabelle Palmgren

Haha:D Får ha en bloppis:P

2011-07-01 @ 19:45:40
URL: http://bellizofzweden.blogg.se/
Postat av: [FOTOBLOGG] med Författar intresse

Så jävla hemskt !!!! ):

Jag HATAR djurplågeri ):

står lite om det i min kategori "händelser" om djurplågeri som stått i tidningen osv så har jag skrivit lite om vad jag tyckr om det och så...

<3

2011-07-05 @ 11:00:30
URL: http://shadowzplay.blogg.se/
Postat av: [FOTOBLOGG] med Författar intresse

kommenterade detta inlägget men sidan fuckade upp sig ):



Jag verkligen HATAR djurplågare !!

I kategorin "händelser" i min blogg så har jag skrivit typ 2 inlägg om djurplågeri då det stått i tidningen osv så har jag skrivit vad jag tycker om det ifall du vill läsa (var längesen jag var inne på den kategorien själv, haha). Förstår inte hur folk kan göra så mot djur ):

hoppas hunden är omhändertagen nu och får en underbar familj som verkligen bryr sig om den !! :D <3

2011-07-05 @ 11:04:42
URL: http://shadowzplay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0