Okej. Jag har bytt blogg.
www.Juicydoll.myshowroom.se

?

Det sjukaste är ju att jag såg samma flygande föremål över stockholm förra veckan, tog t.o.m en bild på det! Dock hittar jag inte min sladd, men ska leta vidare så ni kan få BEVIS
Och snälla människor. Sluta gå in här nu hehe :)

SÄGER UPP BLOGGEN

Satan i gatan vad jag är trött.
Kanske borde jag sova, men vill jag sova? hmm.. Äh blir skräckfilm.
Edit: Ser att det är en del som fortfarande går in här på bloggen, well. Sluta med dig för här kommer det inte bli någon med uppdatering på ett tag! :) Har inte tid. Flytt hit och dit och bla bla bla bla
Förövrigt så saknar jag mitt hjärtegull SUPER mycket.

Din fula fiskmås

Jag är så jävla less på alla människor som snackar så otroligt mycket skit! Här ställer man upp om personen blir sårad och sedan då personen går och blir tillsammans med idioten igen så skiter hon i en totalt och det enda hon gör är att jiddrar. Din jävla egoist! Sedan snackar du as  mycket skit om din "bästa" vän Miss S och om hur hon aldrig lyssnar på dina problem eller att hon inte lyssnar på dig överhuvudtaget för att hon ständigt bara pratar om dig själv! men du då? Du är exakt likadan du.  Ditt betende är fortfarande som det var då du var 14 år gammal!

Jag vet att du läser min blogg och jag hoppas, verkligen hoppas att du någonstans där inne i din skamliga lilla kropp har mod att faktiskt be om ursäkt! Men det kommer aldrig hända, för du gör aldrig någonting fel right? Det är alltid ALLA andra som är evil? pff.. att du står ut med dig själv.

Mobil inlägg

Är helt slut i kroppen, sjuk! ATTANS

Mobil inlägg

satan i gatan vad jag är trött.. Men kan inte sova!
Ser fram emot imorgon också :) Då blir det sten mysa med massa nuppningar under täcket!! haha
Eller vadfan, vi kör utan täcke!!

Fanihelvetesskit

Alltså min dator vill fortfarande inte funka normalt. Därför dålig uppdatering!!

Love me for me

Idag är solen inte med oss här i Stockholm, tycker dock att det är lite skönt. Känner mig "sval" idag ;P

Mobil inlägg

datan krångar fortfarande. Vadfan :(

rosa naglar

Jag verkligen saknar mina långa naglar. Varför klippte jag av dem, varför?! Och nu orkar jag inte spara ut dem längre, helvete.

Kom igen leeenaaa

Hallå sötnosar, jag är hemma hos en vän just nu. Svarar på kommentarerna senare ikväll. Just nu sitter vi och tar en öl och har det mysigt. Tjej kväll! Och ni är också söta :)

PUSS

Mat är det bästa

Nu är det matdags, min mage skriker. Och det blir marinerad fisk m. Gräna ärtor, rödsallad och gräslössås samt en äppeldryck till :) Inga kolhydrater här heller..

Bild hösten 2009

Höst outfit med läckra naglar.. Jag är nagelkär helt enkelt och självklart är det mina egna naglar med mitt eget nagellack!! :)


GODKÄNNER COMENTS SEN

Allagillarbröstright?

Jag älskar BH:N som jag har på bilden, otroligt bekväm och den gör bysten otroligt snygg under alla dessa kläder man bär på. Så det är inte tuttens fel, det är BH:n's ...

Anyway.. Nu ska jag möta upp Mickis ute i solen

Namn betydelse

Vad betyder ditt namn? Josefine betyder:
Aldrig brytt mig om namnsdag. Men om Mohammed finns i allmenackan då borde ändå Josefine finnas, det namnet har faktiskt varit i sverige liiiiiite längre hehe

good morningsunshine

Jag tycker det är snyggt, sålänge man inte har för många. Däremot tycker jag att en hel gaddad kropp är bland det sexigaste som finns och att Kat von D passar sinnesbra i det..

attmanorkarletafel?!

Folk ska alltid klaga.
Är det inte stavfel är det något annat, är det inte för mycket smink, är det något annat.. Allvarligt? Har folk så mycket fritid att man klagar på skit saker?! Blir ju förbannad på hur patetiska folk framställer sig, och att folk orkar. Sköt er själv och rätta till era fel?
Man är bara människa inget jävla lexikon!!

ett enkelt beroende


Älskar mina vänner

Har så mycket kärlek runtom mig
Vad skulle man vara utan sina vänner? Hur skulle man orka? Hur kul så man ha? Tack&lov kommer jag nog aldrig få svaren på dem frågorna.

Ju större ju bättre

Lösögonfranser är ett måste. Tycker det är apsnyggt då fransarna är längre! Jag har alltid på mig lösögonfransar då jag ska ut och ta ett glas vitt med mina vänner eller så brukar jag också ha det till vardags.
Så svaret till era frågor blir alltså: Nej, mina fransar är inte äkta

HurKanManHånaEttHandikapp?

Jag är less på alla falska människor som vandrar på denna planet. Jag är också less på alla mygg som tror att det är okej att sno lite av mitt blod, jag kanske behöver dem där extra dropparna någon dag? Jag är också less på att jag ständigt behöver skriva om hur less jag är. 

Dinner time

Dagens Middag
Stekt lax. Isbergssallad. Sparris. Rödlök. Fetaost. Avokado. Tomater och keso.. Enkelt och supergott


Gå in på sidan. SKIT snygga texter.

Livets mening

Varför ska saker vara så förbannat svårt. Tänkt vad lätt vardagen skulle bli om allting gick som man ville, men fatta vad tråkigt. Spänning, motgångar m.m. Det är ju det som GÖR livet, vad skulle livet annars vara?
Om du fick bestämma hur skulle ditt liv se ut? Mitt liv skulle vara i L.A

Låt ingen annan styra dig

Det finns bara en som vet hur du ska leva och det är du
- Huvudet dunkar, ögonen är röda och magen är tom - Känner för att skämma bort mig själv idag genom att gå ut och äta. 

smink är kul

Känner mig hungrig.. MAT?
Är den del som undrar hur jag sminkar mig, och om jag kan lägga upp en video där jag sminkar mig. Självklart kan jag det!! Men det får bli på Onsdag.

Diamanter

Vilken människa gillar inte diamanter? Om jag någon gång gifter mig SKA jag ha en fet diamant, och inget gult guld. Vill ha rött eller vitt guld !! 
Eller gadda in en ring, typ vanligt svart..

Jag hatar Måndagar

God morgon mina snygga, stygga bloggläsare. Då var det återigen måndag! Det vill säga en vecka närmare hösten och kylan. Så, vad ska man göra idag?!

Godnattfolket

(= Saknar T ♥
Dags för sängen, hör hur den ropar på mig. Och självklart har jag min nalle som jag kan hångla med om jag vaknar

Editt:
Till er som frågar och erbjuder mig gratis design. Tack, men nej tack. Jag är tvärnöjd med min egen :)

Extra sås tack!

Jag fattar inte hur någonting som ser ut som spya kan vara så jäkla gott!

jävlarubrikerusch

En tanke: Fatta vad svårt det skulle vara att kommunicera med varandra om man inte kunde prata, se eller känna. Hur gör man då? Visserligen kan vi ju göra det nu. Och en annan tanke: Vem fan kom på alla språk?! Han/Hon/den/det som nu gjorde det måste haft jävligt mycket att stå i. 

ta en kräm

BOTOX: Hur kan man allvarligt stoppa i sig botox när man mellan 18-30? Men inte är det mitt problem, undrar liksom. Hur idiotisk ser man inte ut vid 65 års åldern då?


"Vadfan le lite kvinna"
"Jag kan inte"


Le är ju underbart?!

Hungrig, det är jag

Rökning dödar. Men det gör även bilar, blixtrar, tåg, el och mycket annat.

Svenska språket.

SNYGG, där förstår jag stavningen. Men SNYGGT, där förstår jag inte. Det uttalas ju SNYCKT liksom.

Hur orkar fjortisarna?


Shake that as for me

Jävla Concerta. Höjer dosen varje gång men aldrig funkar det.. Varför har just jag ADHD? Varför finns det? hmm... Ibland tror jag att allt bara är en inbillning. Finns man ens eller är allt bara en illusion?

Finns bara SIG SJÄLV

Normal. Varför finns det ordet? Vad är en normal person egentligen? Ingen är normal, finns ingenting som ÄR normalt heller för den delen. "Jag är normal"... Ät min skit!

Jagälskarkebabliksom

En tanke: Varför skapade gud fetmat om man ändå inte kan äta det pågrund av figuren?

Någon som vill betala?


Gillar ni min krönika?

Denna krönika skrev jag som kom in i Metro Ones.


Du har noll kronor på kontot. Orkar inte jobba, känner dig hjälplös och gråter för att du inte kan köpa de senaste skorna. Du skiter i skolan och suktar efter bli känd. Du vill ha skrikande fans efter dig, men hur ska du gå till väga? Du drar fram din rosa laptop, skapar dig en blogg och börjar skriva de första raderna. Du ser pengarna flöda in och du känner dig nöjd. Är du desperat?

Skvaller, kändisskap, shopping och pengar. Någonting vi alla är ute efter och tycker är intressant att läsa om. Vi läser om någon annans festliga liv för att komma bort från verkligheten en dag och fantisera om att få det likadant. Härligt va? Att ha en månadslön på 50 000 :- bara på att blogga. UNDERBART!

Men om vi ska fortsätta läsa dessa bloggar får vi inte glömma bort att hälften av det dem skriver om inte alls stämmer. Alla fester, all shopping, alla pengar och allt kändisskap som enligt dem är så fantastiskt roligt. 

Bloggar har också blivit alltmer populärt bland unga tjejer som killar, det handlar om makt och pengar. Det finns en del bloggar som skriver mycket om mode, bantning och skönhetsoperationer. Men inte bara det, de hånar folk. Tar bilder på oskyldiga människor på stan och kommenterar deras kläder till det negativa. Blogg världen är inte längre en öppen dagbok, det är blandat mellan mobbning, ytlighet och rikedom. Vi vill så mycket, för mycket att vi glömmer bort att det påverkar samhället och oss människor. Vi är redo att kliva över lik för att nå toppen, vi tävlar om vem som ska bli störst. Men någonstans på vägen finns det alltid någon som tar livet av sig för att man känner att man inte passar in och tro det eller ej, men mycket beror just på dagens bloggande.

Alexandra. Hon är en väldigt stor bloggerska, men för att hamna där hon är nu var hon tvungen att ge upp massor. Förlorade vänner, dålig relation till familjen och få kastande flaskor mot sig så fort hon visar sig ute på stan, Varför? Jo, är man så desperat över att skaffa sig ett stort namn så skriver man om vad som helst. ”Du är för fet, för ful. Du luktar, du måste banta. Jag hatar svarta.” Detta gör att folk blir så förbannade och känner ett behov av att fortsätta läsa dessa bloggar. Men är det värt det? Det går faktiskt att bli stor på andra sätt än att trycka ner andra människor. Och livet är inte alltid en fest! Alla har sina motgångar, det får vi aldrig glömma.

Jag personligen tycker det är tragiskt att vi gått så långt. Vad har hänt med citatet: Behandla andra som du själv vill bli behandlad? För mig är det nog en av de bästa citaten som någonsin funnits. Men vi glömmer jämt och ständigt bort de orden. Eller vi glömmer inte bort dem, snarare skiter i dem. De flesta bland blogg världen är inte över 16 år gamla! Det är tragiskt. Detta kommer påverka dem någon enormt i framtiden och inte till det positiva och det man en gång skrivit om på nätet finns allting kvar.


Här vill jag leva här vill jag dö

Citat: Det handlar inte om hur länge man levar - det handlar om att leva

Måste säga, Big brother låten. Sämsta skiten någonsin?

Söndag

Vilken fruktansvärd dålig uppdate. men är det helg så är det helg right?

Nämen ser man på

Just nu i denna stund springer jag omkring i skärholmen. Nu tänker ni: Men wow hur gör hon det? Och frågar jag: Hur jag lyckas vara på två ställen samtidigt? Hihi, det är en hemlis ;)
Nej men så blåsta är ni inte! Klart det är tidsinställt

good morningsunshine

Idag är det shopping, blev ingenting av gårdagen!

Fick höra av någon att jag ser ut som en badanka i ansiktet. Man tackar man tankar, ankor är ju svinsöta. Förstod dock att det skulle vara menat som en förolämpning, men får tacka och bocka :)

Någon som vill ligga sked?

Ligger i sängen ensam och längtar efter att få bita tag i hans kropp, vända mig om så jag ligger med röven mot hans penis för att sen lägga en DUNDERFIS!!

Är du rädd för småkryp?

Att man som människa kan vara så rädd för en sådan liten insekt. Och sticken gör faktiskt inte allt för ont! Spindlar och allt annat tjaffs, hur kommer det sig? Vi är ju som solen bredvid våran planet om man gemför oss med dem små rackarna.

Getingarna gör förövrigt väldigt god honung ;)

Bild - Sommaren 2009

En tanke: Jag sitter här och är på väg att få en psykos. Tänker på rymden och hur stort universum egentligen är. Menar, vi lever ju i en galax och utanför våran egen galax finns det miljarder fler.. Näe, jag ger upp!

Im a highTwisted egotrip

Gud vad jag är öl sugen. Kanske ska man ringa någon vän, gå förbi bolaget och köpa sig 6 stycken öl?

Skoj det skulle vara att ha en tvilling. Men eftersom att jag själv inte har någon får man låtsas och sätta två egobilder på sig själv bredvid varandra

sommaren 2008

På denna bilden var man 19 år skulle fylla 20 och stencool, tyckte vi. Kommer ihåg denna kryssning så väl, kul hade vi minsann och jag hade gjort min första gaddning, visade upp den som de vore värsta grejjen. Nu är man 22 och har massor med tatueringar.

I dont need a glamour boy

Såg jag nyss tre fladdermöss på min balkong? ja, det gjorde jag. Mitt på ljusa dagen, skumt?

Helt galen i dig

Jag såg.. Jag dog.. Jag svimma.. Måste kamma hem den här tröjjan!!

En tanke:
Varför just kamma hem? Konstiga ordval vi svenskar använder..

jag är en skräckfantast

Jag tror fan att jag aldrig träffat någon som älskar skräckfilmer lika mycket som mig! Varför gör man det? Det sätter liksom igång en liten miniorgasm i min kropp om jag ska vara ärlig, älskar det.

You smell like sex

Då var man färdig fixad and ready to go! Ska dock inte åka förrän vid 16:00.

Vad ska ni andra hitta på idag?

Bantning är barnslerier

Det kan vara du!
Fan vad mycket snack det är om bantning nu mera. Varför? går in och ser att 14-15 åringar skriver om hur de ska banta. Hallå folket, ni är inte ens färdigutvecklade ännu så varför ens börja gå in på den skiten. Sålänge man äter som man ska och skiter i all skräpmat varje dag samt låter bli att småäta behöver man inte banta.

Och orden BANTA hur löjligt låter inte det?

Bitterfittor

Jag är så less på alla bittra människor som vandrar omkring på denna planet. Men bor man i Sverige så har jag ändå lite förståelse, menar, hur kul är sverige och alla människor här egentligen? Otroligt dryga & dömmande

Get up stand up

Min vardags-sminkning, dock har jag dumpat det rosa på läpparna och använder en i samma färg som min hud.

I came home on the morning night

Idag ska det bli shopping. Ska få shoppa kläder åt en person och satan i gatan vad kul det ska bli. Ska styla honom riktigt snygg ;)

run, run for your life

Jag springer omkring och jaga geting här hemma och med nackspärr är det inte lätt. AJ AJ AJ säger jag bara. Paint in tha butt

Smoking killz

Hur kan folk vara så jävla IQbefriade att de tror att håret växer från topparna? Då är man ju helt bakom flötet

Dont stop stop the music

Det är sjukt hur mycket bilder man hittar på datorn som man total glömt. Älskar faktiskt den här bilden på mig själv. Lite fräck sådär 

Jag leker med painthop

Jag har lekt lite med paintshop. Handen är dock inte min, gjorde en ny hand. Men paintshop handlar ju bara om fejk fejk fejk right?

Nackspärr kanske?

Jag vaknar på morgonen vrider huvudet åt väntster och knak säger det, kan jag inte vrida huvudet alls åt vänder, utan mitt huvud måste luta på högra axeln för rör jag mitt huvud en milimeter åt ett annat håll sticker det till i hela mig, vad beror det på?

Du gamla du fria..

Snart kommer sverige inte längre vara sverige.
Tycker det är helt sjukt att man inte får sjuka Sverigesnational sång på skolavslutningar längre, det är tydligen rasistiskt? Men hallå människor, alla länder har en nationalsång. Det representerar sitt land inte fan är det en rasistlåt. IDIOTER

Jag gillar livet som människa

En tanke: Tänk och vara en fisk, fyfan vad tråkigt. Jag skulle aldrig i mitt liv vilja vara en sketen liten fisk. Nöjer mig med en fisk till middag.

Jag vill gadda mig

Jag vill göra klart min gaddning på armen till en sleeve, men vad ska jag använda för motiv? Gosh, jag inte bestämma mig.

och min jordgubbe som jag har på handen vill jag bygg ut.

Svartsjuka är ingen lek

Passar jag i röda läppar?
Svartsjuka är nog den farligaste sjukdomen av dem alla. Det är sinnes hur mycket det kan förstöra, inte bara inom förhållanden utan i andra väder också. Däremot är avundsjuka den finaste komplimangen man kan få.

Blondiner har inte roligare

satan i gatan vilken gammal bild. Blond var man allt! Min naturliga hårfärg är ju blont men det kommer jag aldrig kunna få igen, har färgat sönder mitt hår.. Men jag kan ju inte direkt påstå att jag är sugen på att bli det igen heller!

DirtyShirty.com


Are you talking to me?

Att bli full är ingen match, men det där med att nyktra till är inget att leka med! yes nu kom solen fram

Vill ha en ny bikini


Måste sluta röka

Nu blir det kaffe, cigg och metallica. Var på deras konsert sommaren 2009. Det var grymt!

My legs are dangling off the edge

Jag saknar min radio väska och sanningen är, man kan faktiskt spela musik! En låtande väska, aldrig fel right? Dock känns det som att jag vuxit ifrån den lite, men den passar perfekt som gymväska, resväska och lite annat shit.

nothing else matters

Varför ska det vara sådant "krig" mellan brudar? ska man inte hålla ihop, stödja varandra, hjälpa varandra och vara mån om varandra? All denna svartsjuka och all denna skitsnack, vad är det bra för? Inte konstigt att dem närmsta vännerna är ens killkompisar!

Nagel konst

Jag vet någon som ska köpa nagellack och göra dem lika snygga som på bilden. Och denna någon är Moi!

Gick igenom mina bilder

Hittade en sjukt gammal bild på mig och min bästa vän Nicole.
Detta var 2008
Och sedan hittade jag en lite nyare bild från 2010

Satan i gatan vad jag saknar den bruden, synd att vi har glidit ifrån varandra. Blir lite tårögd då jag tänker tillbaka på alla roliga och glada minnen som vi hade tillsammans :) Var en ganska stark kompiskärlek där faktiskt.

Keep it dirty

Jag är helt kär i Märket Dirty. Deras T-shirtar är otroligt snygga! Dock kan jag känna att det är onödigt att beställa dem från denna amerikanska sida eftersom att frakten är fruktansvärt dyr (tro mig har tidigare beställt en därifrån) så nu mera har jag kommit på iden att få inspiration därifrån men att sedan trycka tishan själv. Bra idé va?
Brudarna är ju brutalt snygga

Tired of this shit

Jag håller på och fixat med bloggen så det kommer vara katastrof är ett tag.

Folk borde börja tänka mer på sig själva och mindre på andra, börjar bli less på det här nu! Folk bryr sig och stör sig alldeles för mycket på andra människor, varför inte ta tag i sina egna problem först? menar, om man ägnar så mycket energi åt att klanka ner på andra är det uppenbart att personen i fråga ÄR ett problem.

OMG!


GE MIG SALT

Jag är så otroligt saltsugen.
Finns dock ingenting här och jag har inte orken att handla dessutom borde väl allt vara stängt nu? Förutom Turkkiosken nedanför, men ... jag orkar inte, har ingen kraft. Har ingen kraft alls numera känns det som! Fan då, behöver honom just nu.

Can you do it lika a woman?

Känner ett stort sug efter att fixa mina naglar! Men jag är för lat för att fixa dem själv, kanske ska jag betala 800:- igen på en nagel salong i Solna? De är faktiskt jävligt duktiga där måste jag säga. Hon som äger nagelsalongen äger och denna B-SIDA. Sist då jag fixade mina naglar där satt jag brevid Anna Book, det var lite halv coolt sådär och då gjorde jag dessa naglar som är på den nedersta bilden..
Iknow.. haha men det var den enda bilden jag hittade på mig själv och mina naglar.. Naglarna höll i 6 veckor..

Och regn är det ju såklart

Vart tog solen vägen? det tittar väl fram sisådär 2 dagar i veckan, en liten snubb på morgonen eller senare på kvällen då det är dags att hålla sin inomhus. why? Varför straffar gud oss på detta hemska sätt? Vi som längtat efter värmen och redan är det Juli månad. Snart är det Augusti och sen går det bara ut för, då kommer hösten och den extremt långa kalla vintern tillbaka. Då får man frysa röven, händerna och fötterna av sig i yttligare 6 månader innan sommaren är här. Varför kunde inte vintern vara 3 månader istället?

Sovit bort dagen.. kul..

Jag somnade vid 23:00 igår och vaknade klockan 15:00 idag, hur är det möjligt? Jag är iallafall super pigg och en aning grinig! men det är helt okej så länge ingen närmare sig mig ;P


Nu ska jag hoppa in i dushen.

Hörs efter söndagsfilmen

Nej. Nu ska jag frossa.


Drömma går ju


Måste tipsa om Björn Axén

Förra sommaren vann jag produkter från Björn Axen värt över 2000:- Och jag måste säga, att hans grejjer är riktigt riktigt bra. Mitt hår och blivit betydligen finare sen jag började tvätta mig med hans schampoo. Vann dock inte bara schampoo, utan lite andra produkter också. 

- Det finns schampoo just för den hårfärgen som man har -

Och dessa jävla rubriker

Nu blir det kila till kiosken för att köpa mig en påse grillchips. Är så förbannat saltsugen och vill knapra på någonting hårt. ♥

you gotta love shoes

Fuchsia Patent Faux Leather Peep Toe Platform HeelsStone Faux Leather Military Cage Stack Platform HeelsWhite Faux Leather Woven Strap Platform Cork WedgesTurquoise Faux Leather Flower Espadrille Trim Wedges Platform
Härliga, festliga, färglada skor. Finns det någonting bättre, någonting roligare? Ha ha. Tveksamt! Kanske ska man gå en kurs där man får lära sig att designa samt göra sina egna skor, det skulle väl ändå vara någonting? Hmm.. jag tror nästan det. 

Sjukdomar

De sägs att chips kan ge en cancer, grillad korv kan ge en cancer and so on. Alla dessa töntiga rubriker bara fortsätter att spridas! Men hur stor är chansen? Chansen är större att bli överkörd då man går över gatan, chansen att få cancer via luften och alla gaser vi dagligen andas in är större än att få canser om man äter en grillad korv! Varför gå och oroa sig över allt sånt? Man kan lika gärna dö idag, vem vet, man kanske träffar på en galning?
Barnsligheter, inge annat

Jag har dock inga planer på att dö än! Vill helst leva sålänge det är menat 
Shing

Han gör mig glad

kom hem nyss. Gårdagen bestod av massa mys, spel och skratt! Är super glad och saknar honom redan.. Just nu sitter jag och halsar i mig vatten och den nya marabou choklades med hallonsmak. Provat? Inte? Gör det.


Lips like morphine

Jag funderar på att spruta in lite skit i mina läppar again. Testade det en gång la dock in alldeles för mycket då nämligen en hel spruta, får bli en halv next time! Vem gillar inte stora läppar? Denna bilden är från förra midsommar (2010)

Saknar mitt dunder lång hår

Somnade 4 i natt/morse. Vaknade mellan 8-9 och jag är helt slut men har saker att göra! Det blir dusch och en helkropps rakning till och börja med. Ibland undrar jag, varför föddes man med hår? räcker det inte med att ha hår på huvudet samt ögonfransarna? Gosh

DJURPLÅGERI

Är så förbannad!
Igår såg jag och min vännina 2 barn som gick ut med sin hundvalp, de sparkar på hunden, stryper hunden, hänger upp hunden i luften. kastar runt hunden i luften och sedan kastar hunden 100 meter bort på marken.
Vi tog våra skor, sprang ner och skällde ut dem efter noter, vi följde dem hem så vi kunde prata med deras mamma men brydde hon sig? Nej hon svor åt oss på ryska, kastade ut valpen på balkongen och smällde igen dörren framför oss! Det var droppen! denna hund har alltså varje dag stått ute på balkongen och ylad av smärta! Detta är djurplågeri. tack och lov gjorde vi en polisanmälan så just i denna stund är polisen på väg och plockar denna stackars valp ifrån denna sjuka familj!
HUR KAN MAN VARA SÅ BRUTALT ELAK?
Dessa människor ska inte ha djur överhuvudtaget!

RSS 2.0